ТРЗ

Извършваме всички необходими дейности за управлението и администрирането на вашия персонал. За да водите успешно бизнеса и да разчитате на своя личен състав ние Ви предлагаме следните ТРЗ услуги:

  •  Изготвяне на трудови договори, длъжностни характеристики, допълнителни споразумения;
  • Регистрация и пререгистрация на трудови договори;
  • Изготвяне на месечни ведомости и фишове за заплати;
  • Поддържане на трудовите досиета на работниците и служителите;
  • Изготвяне на документи за прекратяване на трудовите взаимоотношения със служители;
  • Представяне на информация за осигурени лица в регистъра на НОИ;
  • Изготвяне на платежни нареждания за плащане на осигурителните вноски и заплатите на персонала;
  • Изготвяне на служебни бележки, изчисляване на болнични и отпуски;
  • Представителство пред органите по социално осигуряване при ревизии;
  • Отчитане на разходите по отдели и проекти;
  • Консултации във връзка с формата на наемане на персонала;
  • Посредничество при обслужването от Служба по трудова медицина;
  • Издаване и попълване на трудови книжки;
  • Попълване и заверка на осигурителни книжки.
Персоналът е Вашия най-важен актив

Затова,  свържете се с нас, за да обсъдим заедно и най-малките детайли.