Извършваме всички необходими дейности за управлението и администрирането на вашия персонал. За да водите успешно бизнеса и да разчитате на своя личен състав ние Ви предлагаме следните ТРЗ услуги:
- Изготвяне на трудови договори, длъжностни характеристики, допълнителни споразумения;
- Регистрация и пререгистрация на трудови договори;
- Изготвяне на месечни ведомости и фишове за заплати;
- Поддържане на трудовите досиета на работниците и служителите;
- Изготвяне на документи за прекратяване на трудовите взаимоотношения със служители;
- Представяне на информация за осигурени лица в регистъра на НОИ;
- Изготвяне на платежни нареждания за плащане на осигурителните вноски и заплатите на персонала;
- Изготвяне на служебни бележки, изчисляване на болнични и отпуски;
- Представителство пред органите по социално осигуряване при ревизии;
- Отчитане на разходите по отдели и проекти;
- Консултации във връзка с формата на наемане на персонала;
- Посредничество при обслужването от Служба по трудова медицина;
- Издаване и попълване на трудови книжки;
- Попълване и заверка на осигурителни книжки.
Персоналът е Вашия най-важен актив
Затова, свържете се с нас, за да обсъдим заедно и най-малките детайли.